(Android) Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds snyde kode glitch penge
Feb 20, 2022 23:07:09 GMT -5
Post by plunevsufiscong on Feb 20, 2022 23:07:09 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode glitch penge ▞▞▞
▞▞▞ Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds 2022 version ▞▞▞
Når du vil lege med venner, står der...Skriv din vens kode her. Men hverken mig eller min søster kan finde kode.
Alt for dyrt for ingenting, og hvad der er latterligt er, at jeg skal betale hver eneste gang for multiplayer jeg mener seriøst..........måske bare lægge nogle i app-køb, men at opkræve folk bare for at spille multiplayer er ren grådighed
Jeg elsker dette spil, men jeg synes, du skal tilføje noget mere blok
Jeg kan virkelig ikke lide det. Du sagde, at spillet havde møbler! spillet er også en KOPI af minecraft, der er lidt anderledes.
Pu tre tegn tak jeg ville virkelig sætte pris på dig ændringer i listige lande
Dårligt spil du skal betale for at spille multiplayer det er fantastisk wow huh du tror det vil gøre mig glad huh dit hold er måske fattigt det er derfor du ville have det og det er meget laggy dette spil stinker godt, jeg har slettet det fordi det stinker!!!! !!!!!!!!!!!!!!
Naturopati. .det er ikke meningen at give et link for det bedste held og lykke til alle i din tid, og jeg vil være i stand til at træffe en beslutning. Jeg er sikker på, du har meget mere at lave. Den anden side, men den bedste. Den anden side, men den bedste. Den anden side, men den bedst sælgende, vil jeg have muligheden for. Jeg er lidt mere om det og den nye af de mennesker, der
Forfærdelige kontroller og ingen tutorials overhovedet??
Ok..... mig og min klassekammerat er bange for dette spil. Fordi...... min klassekammerat så en mand gå hen over minen, men jeg var ikke i multiplayer.idk why.så jeg fortæller dig IKKE at downloade dette spil.... ELLER ELLER vil du blive hjemsøgt.
Det er ikke det værste spil, men det er heller ikke det bedste, det er lidt svært at skabe ting og bygge. Jeg kan virkelig godt lide dine andre spil, men ikke det her.
Hej, du skal have set mit sidste indlæg. NÅ, NU ER JEG VED! Fordi listigt land slettede mig og mine venners verden, og vi arbejdede så hårdt! Så stadig til flere møbler og udvide verden og tilføje vanskelige senge og stole. Men ret fejlen, der slettede hele kortet! Hvis du lægger forslagene og løser den fejl, vil jeg give dig 5 stjerner.
Dette spil er ok. Jeg tænkte, at dette var multi-player. Og alle møblerne er for store.
Dejligt spil, men hvorfor der er multi-player, gør det venligst gratis
Dette spil er virkelig awsome.I lavede forskellige slags ting. Min veninde elskede også spillet, selvom hun sagde, at vi havde brug for flere møbler, så hun kunne lave sit hus super smukt. Hun sagde også, at det ville være fantastisk, hvis det havde multiplayer, så vi begge kunne spille sammen.
Jeg kan godt lide Crafty Lands, men jeg vil gerne have lidt mere som Minecraft, så vi kan gyde dyr, bygge en gård, så vil jeg give 5 stjerner. (GRATIS)
Mr Bean - Special Delivery Grand public tnf
Den er langsom til at opdatere
Jeg kan ikke afspille dette, for når jeg trykker på afspilningsknappen er det ........ ingenting! Hvis ordne dette, giver jeg 5 stjernet, hvis du ordner denne bruhh
Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds სიმულაცია zgyj
Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds Simulyasiya dbjo
I burde gøre multiplayer gratis. Det er et godt spil, men hvis vi ikke kan spille med vores venner, er det ikke sjovt
Jeg ELSKER dette spil, fordi jeg har spillet det, siden jeg var 5 år gammel❤☆*:. o(≧▽≦)o .:*☆ og jeg elsker det stadig! Det er stadig det samme, da jeg var lille, for nu er jeg 7 år gammel, vil jeg også rapportere, at jeg sidder fast ved Loding-skærmen (╥﹏╥)
Dette spil er så dumt, at du ved hvorfor det er fordi du ikke kan invitere dine venner til at komme og spille, men det er ok
Der er intet i dette spil!!der er kun 2 kort at spille... i 1 kort, der er kun en vovse og en viking der står der... 2. kort, der er kun græs...mange kort er der, men alt er vip-kort undtagen affaldet 2 kort.. ok, jeg vil købe VIP, men vi skal købe hvert kort separat!!!!!!!!!!!!!! WASTE GAME NOGENSINDE!!!!!!GUGE VENLIGST IKKE INSTALLER DETTE ****SPIL!!!!! MIN TID SPILDT OG MINE DATA OGSÅ SPILDT! VENLIGST IKKE INSTALLER DETTE **** SPIL!!!!!!!!🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫 🚫🚫🚫
De fleste ting er låst og skal betale for . Lav det. Ret det venligst, eller jeg vil give en dårlig anmeldelse på det. Du kan også få det, hvis du vil
Hej! Crafty Lands dit spil er ikke sjovt, fordi min søster JEA ikke er sikker på at opdatere det😂😂
Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds Simulátory zsxe
Jeg kunne godt lide denne app, men i dag spillede jeg den, og den virkede ikke... så ja, jeg elsker denne app, men... den virkede ikke ok...... undskyld, hvorfor jeg giver den 3.. farvel hav en dejlig dag!!! 😁🤔😑
Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds Simulare llp
Det er et dumt spil jeg nogensinde har haft. Jeg prøver at prøve ntry, men indlæser stadig, jeg kan ikke sige noget i dette spil. Jeg håber så det kan blive normalt igen.
Jeg gav ⭐⭐fordi det er lidt kedeligt, jeg mener, der er ingen gratis multiplayer og kun et par blokke at bygge, og vi har mad, men det er blokeret, og vi kan ikke spise det, og det kan ikke lide karaktererne, da alle drengekaraktererne er gode, og kun en pigekarakter er god, men den kan kun flyve i et par sekunder, og hvis du vil have en fuld flyvende pigekarakter, er de alle grimme, men jeg elsker seriøst pkxd lavet af samme firma, det er så sejt, download venligst pkxd det er mit yndlingsspil, og jeg vil aldrig slette det er så godt
I denne opdatering kan jeg ikke få mønter, selvom jeg har afsluttet opgaven, så ret denne fejl
JEG HADER DETTE SPIL!! Ugh jeg er nødt til at købe ALT for overhovedet at spille noget SJOVT. Jeg anbefaler ikke at spille dette, fordi du skal købe et abonnement, som jeg tror, for 2,99. Jamen JEG BETALER IKKE PENGENE. Det her er dumt.
Giver denne 2 stjerner, fordi jeg i dag var så begejstret for at spille dette spil, da det var lige så gratis til multiplayer-tilstand, men når vi indtaster koden, siger den, at den ikke eksisterer, men jeg tjekkede koden, den var den samme. Ret dette 😔
Jeg kan godt lide spillet, men tilføj venligst: 1. Gratis multiplayer 2. Flere verdener 3. Dyregydere og æg 4. En valgfri overlevelsestilstand 5. Bedre musik 6. Nigttime 7. Gør huler valgfri 8. Huledyr 9. Flere blokke 10. Nattesyn/mørk tilstand 11. Fantasy væsner 12. Valgfri quests 13. Gør dyr og mennesker mere interaktive 14. Flere verdener 15. Flere GRATIS verdener 16. Brugerdefinerede verdener, blokke og skind 17. Ubegrænsede/større verdener Jeg kan godt lide spillet, men tak få min ønskeliste til at ske.
Virkelig et multiplayer-pas, hvad er det næste, du skal betale for at spille spillet, så afbrydes det meget i multiplayer, dette spil er en rip off