Post by detrsoticvapick on Feb 9, 2022 2:03:05 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Legend ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Legend IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar mer alla ▞▞▞
▞▞▞ Candy Legend 2022 version ▞▞▞
Bra spel Dr
Massor av annonser 😑
Ninja Arashi 2 রোমাঞ্চকর itp
Jag går igenom nivåerna väldigt snabbt. det är lätt och avkopplande att spela
Candy Legend Εύκολα pyq
Jag älskar spelet men för mycket reklam. Spelet är så tillfredsställande att jag verkligen gillar det här spelet älskar mycket❤❤💖💖💋
Det är ett enkelt spel som behöver ändras till utmanande
Ganska avkopplande. Annonser är inte så illa, jag säger ta itu med det om de stör dig. Kom igen, det är ett gratisspel 😉
Bra spel du måste få vad som finns i den översta rutan. Det finns 3 av dem och de belönar dig med power-ups att använda du får också 3 stjärnor och det är familjeorienterade seriefigurer liten flicka ande säger tack, älskar det, snälla ge 5 stjärnor att fortsätta med det och tack alla som gjorde det
Den har 4 statistik eftersom det är väldigt lätt. Jag är på nivå 157 men det är lika enkelt som nivå 10 Försök att förbättra det och göra det svårare 😂
mycket trevligt spel, jag hade en fantastisk tid att spela detta. Jag avslutade till och med alla nivåer med 3 stjärnor.
Candy Legend Grand public kss
för mycket annonser men kul riktigt kul för mycket då man inte får sätta annonser
Jag älskar enkelheten med det här spelet. Skönt att inte behöva tänka en gång. Gorillan knäcker mig.
Kul men jobbigt med reklam
Spelet är fantastiskt. Grafiken superb. Knäckande spel
Njuter av spel fram till annons för kvinnor som dyker upp för att videochatta med dem, ta bort
För många tillägg
Mycket roligt och inte hindras av annonser
Aww jag gillade herrgårdsdesignen! Nu är allt borta. Jag såg fram emot att jobba på nästa rum i huset, nu är jag arg att ni ändrade det!
Trevlig
Jag nådde stadium 1650 n det har gått 3 veckor nu d spel trist nya stadier r kommer snart
För många tillägg... Mycket irriterande...
Jag älskar godisledgen, speciellt när det börjar komma ut med mer att leka och desto mer annorlunda när det blir lite svårare att slå sönder alla ballonger jag tycker om det eftersom det är comption.
Inget bra spel. Men det går över tiden
det här spelet är roligt och beroendeframkallande, jag tycker mycket om det, det hjälper mig att slappna av och få bort saker jag tänker på 🙋♀️superbra 👌👌
håller på att frysa och sparkar dig ur spel när du har en stor träff
mycket underhållande och jag kommer att tända andra på att det hjälper till att fördriva tiden. Nivåerna är så spännande.
Fantastiska 👍😁 roliga spel. Grafiken är en lysande idé. Jag måste rekommendera det här spelet till alla. Skål.
Det är bra för barn som går i skolan
Roligt! Bör bli svårare ju längre nivåerna går! för att hålla det intressant.
Många annonser, många annonser. Jag hatar annonser, många av dem är förvirrade. Jag gillar inte det här spelet och annonserna är falska. Öhh är det här en kopia av MM? det här spelet är omöjligt och galet spel... det här ser bara annorlunda ut men annan design och det här är bara ett förvirrat spel...
Älskar spelet det har fantastiska möbler och jag gillar hur det inte tar evigheter att få nya saker, mitt enda gnäll är hur irriterande det är att det efter varje spel finns en annons
extremt för många annonser där för att du inte kan njuta av spelet
det här spelet är bäst